Terug kijken afgelopen maand

Gepubliceerd op 14 augustus 2024 om 21:30

Af gelopen maand was weer erg hectisch, we kregen glasvezel en snel. Toch werd dat zeer complex.

stap 1  de aanleg van het glas vezel punt voor de ingang van onze salon, hinderlijk voor onze klanten.

stap 2 verbinding bij de salon naar binnen, prompt boord de monteur een gas leiding aan en moest de salon een dag dicht.

stap 3 verbinding met het internet, helaas konden ze de connectie niet waarmaken met onze vaste telefoon en kon het dus niet door gaan.

poging 4 nadat Cees nogmaals na vraag deed konden ze weer niets garanderen .

poging 5 eindelijk na dat Cees weer navraag had gedaan beweerde Delta dat het contact met ons vaste telefoon nummer instant kon blijven en onze klanten ons via het bekende nummer bereikbaar bleef.

poging 6 Helaas ons telefoon nummer 0294 281286 kon niet in de salon opgenomen worden.

poging 7 eindelijk kwam er een monteur en deze kon het natuurlijk heel simpel oplossen maar daar zijn specialisten voor om klanten te helpen en oplossingen aan te dragen. De vlag ging uit. Dit verhaal heeft 3 weken geduurd!!

 

 

Dilo is begonnen

Dilo is onze nieuwe collega. Hij heeft z'n opleiding 3 jaar kapper school net 3 jaar geleden af gerond. Hij is zeer gemotiveerd en wil graag groeien , hij neemt al mij tips graag aan en gaat als een speer. Hij komt oorspronkelijk uit Syrië, net zo als Yasser , toch kennen zij elkaar niet. Het klikt heel goed met de andere collega. We verwelkomen Dilo en hopen dat hij nog een tijdje bij ons blijft werken. Dilo is een kapper in hart en nieren en knipt mannen vrouwen en kinderen het haar, haar kleuren vindt hij mooi en langhaar nog mooier. Fijn om hem aan werk te helpen en te bouwen aan zijn en onze toekomst.

Lees meer »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.